ConXioN Experience Center 21/10/2021 All Day
Kalkhoevestraat 30 4.1 , 8790 Waregem

Dagopleiding – Hoe klantervaringen verbeteren via data en metrics?

Inschrijven voor event

In de wereld van vandaag worden diensten, efficiënte processen en betrouwbare klantervaringen steeds belangrijker en kan je niet meer enkel het verschil maken met goede producten alleen.

In deze opleiding leer je naar data & feedback te kijken, hoe ze te verzamelen en hoe ze te plotten op een visuele “journey structuur”. Je ontdekt hoe je keuzes kan maken bij het (re)designen van de klantervaringen met zowel digitale als “human” oplossingen.

Geen ingewikkelde theorieën, maar wel eenvoudige tools en oefeningen, direct toepasbaar in je eigen business.

Wat neem je mee naar huis?

  • Een overzicht van alle klant-luistermethodes met hun voor- en nadelen
  • Een eenvoudige klanten-reis visualisatie om huidige en toekomstig gewenste klantervaringen op te plotten
  • Do’s en don’ts bij het maken van keuzes tussen digitale en niet-digitale oplossingen
  • Een stappenplan en checklist om klant-feedback verzamelen, analyseren en toepassen bij verbeter beslissingen
  • Een certificaat als bewijs van aanwezigheid
  • Heel veel goesting om er direct mee aan de slag te gaan en je collega’s te enthousiasmeren

Datum & locatie

  • Do 21 oktober ’21
  • Waregem, in het ConXioN Experience Center

Prijs

  • € 990,00 excl. btw
  • Early bird van € 850,00 excl. btw. bij inschrijvingen 4 weken voor opleidingsdatum (t.e.m 23 september 2021)
  • KMO portefeuille – Erkenningsnummer PITopia: DV.0234520

Registratie

  • Ga naar deze pagina of klik op onderstaande link
  • Voor vragen, stuur een e-mail naar els@elsdhaeze.com.

Datum en tijd

21/10/2021 All Day

Location

ConXioN Experience Center
Kalkhoevestraat 30 4.1
8790 Waregem

Registreren voor dit event

Online bookings are not available for this event.

Loading Map....