ConXioN Experience Center 21/10/2021 All Day Kalkhoevestraat 30 4.1 , 8790 Waregem
Toevoegen aan agenda: Outlook Apple Gmail
Dagopleiding – Hoe klantervaringen verbeteren via data en metrics?
In de wereld van vandaag worden diensten, efficiënte processen en betrouwbare klantervaringen steeds belangrijker en kan je niet meer enkel het verschil maken met goede producten alleen.
In deze opleiding leer je naar data & feedback te kijken, hoe ze te verzamelen en hoe ze te plotten op een visuele “journey structuur”. Je ontdekt hoe je keuzes kan maken bij het (re)designen van de klantervaringen met zowel digitale als “human” oplossingen.
Geen ingewikkelde theorieën, maar wel eenvoudige tools en oefeningen, direct toepasbaar in je eigen business.
Wat neem je mee naar huis?
- Een overzicht van alle klant-luistermethodes met hun voor- en nadelen
- Een eenvoudige klanten-reis visualisatie om huidige en toekomstig gewenste klantervaringen op te plotten
- Do’s en don’ts bij het maken van keuzes tussen digitale en niet-digitale oplossingen
- Een stappenplan en checklist om klant-feedback verzamelen, analyseren en toepassen bij verbeter beslissingen
- Een certificaat als bewijs van aanwezigheid
- Heel veel goesting om er direct mee aan de slag te gaan en je collega’s te enthousiasmeren
Datum & locatie
- Do 21 oktober ’21
- Waregem, in het ConXioN Experience Center
Prijs
- € 990,00 excl. btw
- Early bird van € 850,00 excl. btw. bij inschrijvingen 4 weken voor opleidingsdatum (t.e.m 23 september 2021)
- KMO portefeuille – Erkenningsnummer PITopia: DV.0234520
Registratie
- Ga naar deze pagina of klik op onderstaande link
- Voor vragen, stuur een e-mail naar els@elsdhaeze.com.
Datum en tijd
21/10/2021 All DayLocation
ConXioN Experience Center Kalkhoevestraat 30 4.1 8790 WaregemRegistreren voor dit event
Online bookings are not available for this event.