17/12/2020 1:30 pm - 3:00 pm
,

De digitale werkplek

Inschrijven voor event

Interactieve sessie over hoe je Office 365,  SharePoint, Teams, … optimaal inzet in je organisatie voor het delen van bestanden, nieuwsitems, het instellen van workflows, het maken van invulformulieren … de hoeveelheid aan features is gigantisch! De ideale webinar voor wie teamproductiviteit, -communicatie en processen wil optimaliseren.

Wat aan bod komt

  • Wat zijn de mogelijkheden binnen Office 365 en SharePoint om bestanden te delen, bewerken en structuur in te bouwen in je documentenbeheer.
  • Welke applicatie is interessant voor je bedrijf? Wanneer gebruik je Teams, OneDrive, SharePoint, …
  • Praktische tips en tricks om productiviteit te boosten
  • Praktische voorbeelden voor het vereenvoudigen van werkprocessen

Voor wie

  • Iedereen die teamproductiviteit, -communicatie en processen wil optimaliseren
  • Geschikt voor kmo’s
  • Geen technische kennis vereist

Praktisch

  • Donderdag 17 december
  • Van 13u30 tot 15u
  • Workshop gaat online door via Microsoft Teams
  • Deelname is gratis

Agenda

  • 13u30 – 14u45 : Deel 1 – Training De digitale werkplek
  • 14u45 – 15u00 : Deel 2 – Q&A

In samenwerking met

Datum en tijd

17/12/2020 1:30 pm - 3:00 pm

Location

Registreren voor dit event


Map Unavailable