04/03/2021 1:30 pm - 3:00 pm
,

De digitale werkplek

Inschrijven voor event

Interactieve sessie over hoe je Office 365,  SharePoint & Teams optimaal inzet in je organisatie voor het delen van bestanden, nieuwsitems, het instellen van workflows, het maken van invulformulieren, etc. De hoeveelheid aan features is gigantisch! De ideale webinar voor wie teamproductiviteit, -communicatie en processen wil optimaliseren.

Wat aan bod komt

  • Wat zijn de mogelijkheden binnen Office 365 en SharePoint om bestanden te delen, bewerken en structuur in te bouwen in je documentenbeheer.
  • Welke applicatie is interessant voor je bedrijf? Wanneer gebruik je Teams, OneDrive, SharePoint, …
  • Praktische tips en tricks om productiviteit te boosten
  • Praktische voorbeelden voor het vereenvoudigen van werkprocessen

Voor wie

  • Iedereen die teamproductiviteit, -communicatie en processen wil optimaliseren
  • Geschikt voor kmo’s
  • Geen technische kennis vereist

Praktisch

  • Donderdag 4 maart
  • Van 13u30 tot 15u00
  • Workshop gaat online door via Microsoft Teams
  • Deelname is gratis

Agenda

  • 13u30 – 14u45 : Deel 1 – Deepdive sessie ‘De digitale werkplek’
  • 14u45 – 15u00 : Deel 2 – Q&A

In samenwerking met

Datum en tijd

04/03/2021 1:30 pm - 3:00 pm

Location

Registreren voor dit event


Map Unavailable