04/03/2021 1:30 pm - 3:00 pm ,
Toevoegen aan agenda: Outlook Apple Gmail
De digitale werkplek
Interactieve sessie over hoe je Office 365, SharePoint & Teams optimaal inzet in je organisatie voor het delen van bestanden, nieuwsitems, het instellen van workflows, het maken van invulformulieren, etc. De hoeveelheid aan features is gigantisch! De ideale webinar voor wie teamproductiviteit, -communicatie en processen wil optimaliseren.
Wat aan bod komt
- Wat zijn de mogelijkheden binnen Office 365 en SharePoint om bestanden te delen, bewerken en structuur in te bouwen in je documentenbeheer.
- Welke applicatie is interessant voor je bedrijf? Wanneer gebruik je Teams, OneDrive, SharePoint, …
- Praktische tips en tricks om productiviteit te boosten
- Praktische voorbeelden voor het vereenvoudigen van werkprocessen
Voor wie
- Iedereen die teamproductiviteit, -communicatie en processen wil optimaliseren
- Geschikt voor kmo’s
- Geen technische kennis vereist
Praktisch
- Donderdag 4 maart
- Van 13u30 tot 15u00
- Workshop gaat online door via Microsoft Teams
- Deelname is gratis
Agenda
- 13u30 – 14u45 : Deel 1 – Deepdive sessie ‘De digitale werkplek’
- 14u45 – 15u00 : Deel 2 – Q&A
In samenwerking met

Datum en tijd
04/03/2021 1:30 pm - 3:00 pmLocation