07/01/2021 1:30 pm - 3:00 pm ,
Toevoegen aan agenda: Outlook Apple Gmail
De digitale werkplek
Interactieve sessie over hoe je Office 365, SharePoint, Teams, … optimaal inzet in je organisatie voor het delen van bestanden, nieuwsitems, het instellen van workflows, het maken van invulformulieren … de hoeveelheid aan features is gigantisch! De ideale webinar voor wie teamproductiviteit, -communicatie en processen wil optimaliseren.
Wat aan bod komt
- Wat zijn de mogelijkheden binnen Office 365 en SharePoint om bestanden te delen, bewerken en structuur in te bouwen in je documentenbeheer.
- Welke applicatie is interessant voor je bedrijf? Wanneer gebruik je Teams, OneDrive, SharePoint, …
- Praktische tips en tricks om productiviteit te boosten
- Praktische voorbeelden voor het vereenvoudigen van werkprocessen
Voor wie
- Iedereen die teamproductiviteit, -communicatie en processen wil optimaliseren
- Geschikt voor kmo’s
- Geen technische kennis vereist
Praktisch
- Donderdag 7 januari
- Van 13u30 tot 15u00
- Workshop gaat online door via Microsoft Teams
- Deelname is gratis
Agenda
- 13u30 – 14u45 : Deel 1 – Training De digitale werkplek
- 14u45 – 15u00 : Deel 2 – Q&A
In samenwerking met

Datum en tijd
07/01/2021 1:30 pm - 3:00 pmLocation
Registreren voor dit event
Bookings are closed for this event.