17/04/2018 11:00 am - 12:00 pm
,

Webinar: Hoe organiseer en beveilig ik mijn digitale werkplek

Inschrijven voor event

Steeds meer bedrijven omarmen het mobiel werken en transformeren naar een flexibele werkomgeving. Dit verhoogt niet alleen de productiviteit van uw team, maar het stelt u ook in staat klanten en medewerkers centraler te plaatsen.

Deze manier van werken brengt tal van voordelen met zich mee, maar er zijn ook een aantal risico’s die zeker niet uit het oog mogen verloren worden, u verleent immers toegang tot bedrijfsgevoelige documenten, e-mails, persoonsgegevens,… en dit via verschillende toestellen. Net daarom is het uiterst belangrijk om een goede securitystrategie te hanteren ter bescherming van uw data.

Tijdens dit webinar geven wij u mee hoe u uw digitale werkomgeving optimaal organiseert en beveiligt om datalekken te voorkomen:

We gaan in op volgende topics:

  • Hoe u in Microsoft 365 (Windows 10, Office 365, securitybeheer,…) gebruik maakt van geavanceerde beveilingsprogramma’s om uw organisatie voor te bereiden op de GDPR-regelgeving
  • Hoe u uw bedrijf beschermt tegen bedreigingen
  • Hoe u uw persoonsgegevens en documenten beveiligt
  • Overzicht van de instellingen voor gebruikers en apparaten
  • Extra tips en hands-on advies over de Microsoft tools voor een centraal beheer
  • Q&A

Schrijf u snel in voor dit webinar!

Datum en tijd

17/04/2018 11:00 am - 12:00 pm

Location

Registreren voor dit event

Online bookings are not available for this event.

Map Unavailable