Telewerken tijdens lockdown 2.0

Je bent waarschijnlijk al van start gegaan met telewerken binnen je organisaties, je hebt al verschillende tools verkend, je medewerkers zijn het al gewoon. Of je schakelde halsoverkop over naar digitale tools en wil nu een grondig plan van aanpak. Wat zijn de next steps? Wat heeft de vorige lockdown ons geleerd?

Next steps

– Beschikken je medewerkers over het juiste materiaal?

– Wat met hun governance en security?

– In welke mate beschikken al jouw medewerkers over voldoende kennis van de nieuwe digitale tools?

– Je hebt al gedacht aan Teams maar wat nu met remote-documentenbeheer?

Als IT-partner helpen we je traject uit te bouwen en blijven we je ondersteunen waar nodig.

Hoe kunnen we je bijstaan in dit verhaal?

We fungeren als partner in jouw digitaal traject en staan jou bij waar nodig. Ontdek hieronder een waaier aan gratis sessies die jouw onderneming de juiste boost en goesting kunnen geven om meteen de stap te zetten naar de juiste digitale oplossing.

– Wil je meer weten over Office 365 binnen je onderneming? Digitale werkplek

– Hoe blijf in contact blijven met collega’s?  Aan de slag met MS Teams

– Online samenwerken aan bestanden Documentenbeheer in M365

– Hoe zorg ik ervoor dat mijn organisatie beschermt is tegen cyberaanvallen of hacking  Security Awareness Training

Optimaal voorbereid voor telewerk

Voor al jouw vragen kan je ons via onderstaand formulier contacteren. Wij helpen je met de juiste oplossing en tools.

Nog andere vragen? Raadpleeg zeker onze FAQ

 MSP