Klantenzone

Alles wat je als klant nodig hebt, verzameld op één plek.

Volg ons!

Extended Service Hours

ConXioN staat met de Extended Service Hours, zelfs buiten kantooruren voor je klaar om je volledig te ontzorgen op vlak van IT. Als lid van onze ConXioN community kan je genieten van tal van voordelen.

Full Service

Incident Management

Praktische informatie

Extended Service Hours

een boost voor jouw bedrijf

Jouw voordelen

Bedrijfscontinuïteit

Wij staan voor je klaar, om cruciale IT-problemen aan te pakken en op te lossen. Tijdens onze extended service hours ben je verzekerd van continue ondersteuning, zodat jouw bedrijfsprocessen onverstoord blijven verlopen. Je hoeft je geen zorgen meer te maken op kritieke momenten. Wij nemen de verantwoordelijkheid en zorgen ervoor dat je met een gerust hart kunt vertrouwen op onze expertise.

Prioritaire Aanpak

Je krijgt een exclusief en prioritair 

supportnummer, waarmee je directe toegang hebt tot onze gespecialiseerde hulp. Onze experts zijn speciaal getraind om met jouw specifieke noodsituaties om te gaan en zorgen ervoor dat jouw kritieke IT-problemen onmiddellijk aandacht krijgen.

Verschillende expertises

Onze Service Desk Engineers beschikken over uiteenlopende specialisaties en komen ter plaatse indien nodig. Deze brede waaier aan expertise stelt ons in staat om een verscheidenheid aan IT-vraagstukken aan te pakken, van softwareproblemen tot netwerkuitdagingen. Onze deskundigen staan klaar om de benodigde oplossingen te bieden.

blijf op de hoogte

Meer lezen over Services?

Benieuwd naar wat ConXioN voor jouw organisatie kan betekenen?

Meedenken met jouw business is onze core. We adviseren, implementeren en ontzorgen op vlak van IT. Samen bouwen we aan je technologische voorsprong in de markt.