Extended Service Hours
ConXioN staat met de Extended Service Hours, zelfs buiten kantooruren voor je klaar om je volledig te ontzorgen op vlak van IT. Als lid van onze ConXioN community kan je genieten van tal van voordelen.
incident management
Apps & Systems
’s Ochtends: 6.00 tot 8.00 uur
’s Avonds: 18.00 tot 22.00 uur
Weekends en feestdagen: 8.00 tot 20.00 uur
Maximaal 5 contactpersonen
Maximaal 5 apps/systemen
Managed Services-klant met SLA
24/7 ondersteuning
Via Service Desk tijdens kantooruren
Via wachtdienst buiten kantooruren
Maximaal 5 contactpersonen
Maximaal 5 apps/systemen
Managed Services-klant met SLA
incident management
VIP User support
’s Ochtends: 6.00 tot 8.00 uur
’s Avonds: 18.00 tot 22.00 uur
Weekends en feestdagen: 8.00 tot 20.00 uur
Vooraf gedefinieerde gebruikers (1 wijziging per jaar)
Gedocumenteerde omgevingen
Managed Services-klant met SLA
24/7 ondersteuning
Via Service Desk tijdens kantooruren
Via wachtdienst buiten kantooruren
Vooraf gedefinieerde gebruikers (1 wijziging per jaar)
Gedocumenteerde omgevingen
Managed Services-klant met SLA
Praktische informatie
Extended Service Hours
De Extended Service Hours is een extra toevoeging aan de Managed Services. Hierdoor zal je eerst de Managed Services moeten hebben, vooraleer je van de Extended Service Hours kan genieten.

een boost voor jouw bedrijf
Jouw voordelen
Bedrijfscontinuïteit
Wij staan voor je klaar, om cruciale IT-problemen aan te pakken en op te lossen. Tijdens onze extended service hours ben je verzekerd van continue ondersteuning, zodat jouw bedrijfsprocessen onverstoord blijven verlopen. Je hoeft je geen zorgen meer te maken op kritieke momenten. Wij nemen de verantwoordelijkheid en zorgen ervoor dat je met een gerust hart kunt vertrouwen op onze expertise.
Prioritaire Aanpak
Je krijgt een exclusief en prioritair
supportnummer, waarmee je directe toegang hebt tot onze gespecialiseerde hulp. Onze experts zijn speciaal getraind om met jouw specifieke noodsituaties om te gaan en zorgen ervoor dat jouw kritieke IT-problemen onmiddellijk aandacht krijgen.
Verschillende expertises
Onze Service Desk Engineers beschikken over uiteenlopende specialisaties. Deze brede waaier aan expertise stelt ons in staat om een verscheidenheid aan IT-vraagstukken aan te pakken, van softwareproblemen tot netwerkuitdagingen. Onze deskundigen staan klaar om de benodigde oplossingen te bieden.
Benieuwd naar wat ConXioN voor jouw organisatie kan betekenen?
Meedenken met jouw business is onze core. We adviseren, implementeren en ontzorgen op vlak van IT. Samen bouwen we aan je technologische voorsprong in de markt.