Klantenzone

Alles wat je als klant nodig hebt, verzameld op één plek.

Volg ons!

FAQ

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Bekijk zeker even de veelgestelde vragen, want misschien staat je antwoord er al tussen!

Service Desk

Je kan onze Service Desk contacteren via support(at)conxion.be of +32 56 73 11 21.

Wanneer je een Service Desk Engineer aan de lijn hebt, is het mogelijk dat hij/zij even met je wil meekijken om je vraag te onderzoeken. Daarvoor wordt je scherm overgenomen via TeamViewer. De instructies voor je Microsoft-pc vind je op deze pagina en met een Mac kan je hier terecht.

Ontving je een factuur of rapport voor verrichte Managed Services waar je een vraag bij hebt? Je contacteert ons best via info(at)conxion.be of onze contactpagina.

ConXioN One

ConXioN One is uniek een ecosysteem dat 3 oplossingen bundelt:

  • Met meer dan 30 uur aan videocontent en tal van cursussen leer je bij waar en wanneer je wil.
  • De kracht van ConXioN One zit hem in het onderling delen van kennis. Ons doel is dan ook om partners te verbinden en jullie mee te helpen differentiëren.
  • Via ons platform beheer je tenslotte zelf jouw licenties, eender waar en wanneer. Snel even een extra gebruiker of het licentietype wijzigen? Het kan!

Vraag snel jouw gratis lidmaatschap aan via ConXioN One & unlock your full digital potential!

Technisch advies

Bij hacking of een virus neem je zo snel mogelijk contact met ons op via support(at)conxion.be of +32 56 73 11 21. Onze experts zullen jouw situatie onderzoeken en indien nodig onderhandelen met de hacker.

 

Uiteraard is voorkomen beter dan genezen. In onze blog en bij onze events vind je heel wat artikelen en sessies over cybersecurity.

Als je een mail hebt ontvangen waarvan je vermoedt dat het een phishingpoging of een virus bevat, open dan geen bijlagen en klik niet op links. Open de mail en klik op ‘Opslaan als’. Bewaar het bestand ergens op je toestel.

 

Stel daarna een mail met een duidelijk onderwerp op (bijvoorbeeld ‘phishing’ of ‘vreemde mail’), voeg het bestand toe als bijlage en stuur de mail naar support(at)conxion.be.

 

Wij onderzoeken de mail en laten jou weten welke stappen je moet ondernemen.

Kijk eerst en vooral eens na of je zeker het juiste paswoord intikt – typte je geen spelfoutje of staat je Caps Lock nog aan? Of wijzigde je misschien recent je paswoord en gaf je nog het oude paswoord in?

Probeer het toestel op te starten door de powerknop ingedrukt te houden. Werkt dit niet? Bij je laptop kan je ook even proberen om de batterij te verwijderen, opnieuw aan te sluiten en het vervolgens opnieuw te proberen. Controleer ook zeker even of je stroomkabel correct is aangesloten.

 

Geeft je toestel nog steeds geen teken van leven? Neem dan contact op met onze Service Desk via support(at)conxion.be of +32 56 73 11 21.

Kijk eerst en vooral even na of er geen algemene stroompanne is. Je kan ook controleren of de lichtjes op je modem wel branden en of ze geen probleem melden. Haal de stroomkabel minstens 10 seconden uit je modem voor je deze weer aansluit.

 

Helpt dit niet? Neem dan contact op met je internetprovider.

Blokkeert je scherm? Dan kan je eenvoudig de vastgelopen applicatie stoppen door CTRL + ALT + DELETE tegelijk in te drukken. Klik vervolgens op taakbeheer, selecteer de vastgelopen applicatie en klik op de knop ‘Beëindigen’. Nu kan je de applicatie opnieuw starten.

HR

Je vindt een overzicht van al onze vacatures op onze jobsite. Say hi & apply! 👋

Heb je vragen over werken bij ConXioN, over een vacature of over het sollicitatieproces? Neem dan contact op met onze HR-collega Hera.

Interesse om deel uit te maken van het ConXioN-team, maar nog geen geschikte vacature gevonden in ons vacatureoverzicht? Neem dan contact met ons op via deze pagina en we contacteren je snel om de mogelijkheden te bespreken.

Jazeker! Je kan al onze actuele stages terugvinden op deze pagina, of neem contact op met onze HR-collega Hera.

Dat kan! Stuur een mailtje naar onze HR-collega Hera en we kijken samen wat mogelijk is.

Wil je graag meer weten over de verschillende teams en verschillende soorten functies binnen ConXioN? Je ontdekt een aantal van onze teams op onze teampagina.

De ConXioNeers zijn heel trots op hun ConXioN-DNA, dat garant staat voor veel kansen, maar ook veel ambiance op de werkvloer! Je ontdekt meer over de sfeer op de Over ons-pagina, maar neem ook zeker even een kijkje op onze sociale media. Wist je bijvoorbeeld dat wij een Linkedin-, Facebook– én Instagrampagina hebben?

Sales

Stuur ons een berichtje via info(at)conxion.be of de contactpagina. Onze Solution Advisors nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Je ontdekt al onze expertises op deze overzichtspagina. Vind je niet wat je zoekt? Contacteer ons via info(at)conxion.be of de contactpagina en we bekijken met veel plezier je vraag.

Wij bedienen kleine, grote tot middelgrote bedrijven in West- en Oost-Vlaanderen, maar ook ver daarbuiten. ConXioN ontzorgt onder andere bedrijven zonder interne IT, maar biedt ook gespecialiseerde ondersteuning aan grote IT-teams. Je vindt enkele van onze klanten en projecten bij onze referenties.

Jazeker! Je kan zelf snel en eenvoudig bestellingen plaatsen via onze webshop Datatech. Heb je grotere hoeveelheden nodig of heb je vragen over je bestelling? Stuur dan een mailtje naar offerte(at)conxion.be en we helpen je met plezier verder.

Aarzel niet om ons te contacteren via info(at)conxion.be of de contactpagina, zodat we jouw vraag kunnen bekijken.

Overige vragen

Je ontdekt al onze nieuwigheden in ons nieuwsoverzicht. Krijg je deze updates graag rechtstreeks in je mailbox? Laat dan bovenaan die pagina je e-mailadres achter om onze nieuwsbrief te ontvangen.

 

Wil je naast deze updates ook graag leuke extraatjes en een blik achter de schermen? Volg ons dan zeker via onze Linkedin-, Facebook– of Instagrampagina!

Jij weet duidelijk dat het ConXioN Experience Center dé place to be is. We verwelkomen je met veel plezier!

 

Wil je graag langskomen voor een Experience Tour? Contacteer dan je Account Manager. Als je nog geen klant bent, kan je ons contacteren via info(at)conxion.be of het contactformulier.

 

Wil je graag langskomen voor een event of training? Je ontdekt het actuele aanbod op onze eventpagina. Bij elk event staat aangegeven of het online en/of fysiek doorgaat.

Indien de huidige coronamaatregelen dat toelaten, verwelkomen we je graag in het ConXioN Experience Center. Bij elk bezoek hanteren we de actuele veiligheidsvoorschriften, zodat jouw gezondheid en die van onze medewerkers niet in het gedrang komenn.  

Ja, zowel onze kantoren in Deerlijk als ons ConXioN Experience Center zijn rolstoeltoegankelijk. Alle verdiepingen zijn te bereiken met de lift, voor zowel bezoekers als werknemers.

Je antwoord niet gevonden?

De ConXioN-experts staan voor je klaar.