Whitemilk: gedigitaliseerde en future-proof bedrijfsprocessen

Kijk mee naar hoe Whitemilk zijn bedrijfsprocessen optimaliseerde en digitaliseerde met Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Ontwerp een architectuur om dataverwerking en -analyse te migreren van on-prem naar de AWS-cloud

Prestaties benchmarken om de cloudinfrastructuur en het gebruik van diensten te optimaliseren

Infrastructuurkosten op schaal inschatten om naadloze en efficiënte bedrijfsgroei te garanderen

Industrie

Wielrennen

Samenwerking

Oktober - heden

Hoofdkantoor

Brussel, België

Technologie

VPN, Cloud, CloudWatch / EMR / Glue / IAM / Kinesis / Kubernetes / Redshift / S3 / Site-to-Site VPN / Spark (pySpark) / VPC

Whitemilk verbindt mensen: deze AV-specialisten installeren de nodige audio- en video-infrastructuur voor geavanceerde boardrooms en meeting rooms. Het bedrijf is gevestigd in Ronse en een cocreatiepartner van ConXioN.  Nu klopten ze zelf bij ConXioN aan om hun bedrijfsprocessen aan te pakken.

De uitdaging: groei het hoofd bieden met vereenvoudigde bedrijfsprocessen

Whitemilk opende recent een derde vestiging – een AV-lab waar ze op de hoogte kunnen blijven van de nieuwste technologieën, opleidingen kunnen geven aan interne teams en testsetups kunnen valideren. Om alle bedrijfsprocessen te centraliseren maken zij gebruik van een ERP-pakket, dat nu end-of-life is. De ideale gelegenheid dus om de bedrijfsprocessen onder de loep te nemen. Daarvoor ging Whitemilk, samen met ConXioN’s nieuwe softwaredivisie XCentral, op zoek naar een nieuw softwarepakket.

 

Kijk mee via de video hieronder.

 

De tekst gaat verder onder de video.

De aanpak: totale ontzorging in een hybride omgeving

Voor Whitemilk stelden we Microsoft Dynamics 365 Business Central voor. Daarvoor schakelden we onze nieuwe gespecialiseerde softwaredivisie XCentral in. Business Central is het platform bij uitstek voor de optimalisatie van financiële en logistieke processen, of workflows op vlak van aankoop en verkoop, productie of service.

 

Bovenop Business Central werd het Microsoft Power Platform geïmplementeerd. Met apps als Power BI, Power Automate en integratiemogelijkheden met Microsoft Office kan Whitemilk de uitdagingen van vandaag én morgen het hoofd bieden.

De outcomes: future-proof digitalisering

Dankzij Business Central kan Whitemilk zijn digitalisering versnellen én dit doen op een future-proof manier. De nieuwe bedrijfssoftware kan immers meegroeien met Whitemilk. Daarnaast kan het bedrijf onder andere strategische beslissingen nemen op basis van de KPI’s die uit het systeem naar boven komen. Business Central verbetert ook de samenwerking tussen de diverse interne teams, doordat het door iedereen gebruikt kan worden en op die manier zorgt voor meer transparantie.

Analyse, optimalisatie en centralisatie van de bedrijfsprocessen

Schaalbaar systeem dat meegroeit met de digitalisering van Whitemilk

Industrie

Audiovisuele industrie

Hoofdkantoor

Ronse, België

Technologie

Microsoft Dynamics 365 Business Central / Microsoft Power Platform / Microsoft Office

Gerelateerde referenties

Voorgevel van Bellimmo, een horecaspecialist, met duidelijk zichtbaar bedrijfslogo en ingang

Bellimmo gaat digitaal: 95% van klanten bestelt nu via webshop

Om in te spelen op de groeiende klantvraag en hun interne processen te optimaliseren, koos Bellimmo voor een volledige integratie van Microsoft Business Central als hun ERP-systeem. Deze integratie biedt het bedrijf de mogelijkheid om bestellingen efficiënter te verwerken en het voorraadbeheer te verbeteren. Dankzij de overstap naar dit digitale systeem kan maar liefst 95% van de klanten nu eenvoudig bestellingen plaatsen via de webshop. Dit heeft zowel de klanttevredenheid als de operationele efficiëntie aanzienlijk verhoogd.

Benieuwd naar wat ConXioN voor jouw organisatie kan doen?

Net als voor Whitemilk kunnen ConXioN en XCentral ook voor jouw organisatie een gepaste oplossing uitwerken. Neem snel contact met ons op en we bekijken samen de mogelijkheden.