Klantenzone

Alles wat je als klant nodig hebt, verzameld op één plek.

Volg ons!

ConXioN’s dienstverlening tijdens de zomermaanden

Misschien kijk je er al heel hard naar uit, of misschien heb je nog even te gaan, maar hoe dan ook: de verlofperiodes komen eraan. Jij wil natuurlijk genieten van een zorgeloze vakantie, en ConXioN stelt alles in het werk om je daarbij te helpen. Lees verder om te ontdekken wanneer en hoe je bij ConXioN terechtkan in juli en augustus.

Blijft ConXioN bereikbaar?

Ja, ConXioN blijft de hele zomer gewoon bereikbaar en beschikbaar. Dit wil zeggen dat je ons elke werkdag kan bereiken, zoals je gewoon bent: van 8 u tot 18 u, en op vrijdag tot 17 u. 

Hoe kan ik ConXioN bereiken?

Om zo snel mogelijk geholpen te worden, kan je het beste meteen naar de juiste dienst bellen of mailen.

Support

  • Support: support(at)conxion.be of  056 73 11 21 voor kritieke problemen
  • DBFACT-support: dbfact(at)conxion.be
  • B-WISE-support: software(at)conxion.be

Projecten, toestellen en licenties

  • Algemeen: sales(at)conxion.be
  • Toestellen: webshop
  • Hardware en software: offerte(at)conxion.be
  • Telecom: telco(at)conxion.be

Algemeen

  • Algemene vragen via info(at)conxion.be of het contactformulier
  • Sessies herbekijken of je licenties beheren op ConXioN One
  • Experience Tour boeken via experience(at)conxion.be

Gaan de sessies door in juli en augustus?

We lassen even een zomerstop in voor  sessies in het ConXioN Experience Center.