Persbericht – Microsoft België bekroont ConXioN als Rising Star voor KMO-markt in BeLux

Microsoft België bekroont ConXioN

als ‘Rising Star’ voor KMO-markt in BeLux

Deerlijk, 24 juli 2015 – ConXioN, de ICT-dienstverlener uit het West-Vlaamse Deerlijk, heeft de award voor ‘Rising Star for Small and Medium Business in the BeLux 2015’ in de wacht gesleept. Deze prijs werd uitgereikt tijdens de voorbije editie van de World Partner Conference van Microsoft in het Amerikaanse Orlando. Met de award wil Microsoft België lokale erkenning geven aan zijn partners in de BeLux. ConXioN, dat deze award in ontvangst mocht nemen van General Manager Microsoft Belux Michael Beal, kreeg de onderscheiding onder meer voor de gerealiseerde groei op het vlak van cloud services.

Zo is ConXioN één van de grootste SMB resellers in de BeLux van Azure, het cloudplatform van Microsoft. Maar ook voor Office 365 zag het bedrijf zijn verkoop het afgelopen jaar met maar liefst 100% stijgen. In juni van dit jaar kreeg ConXioN bovendien de Gold Cloud Platform Competency status en is daarmee voorlopig de enige Vlaamse onderneming die deze certificering mocht ontvangen.

Voor Paul Faes, SMB Sales Lead bij Microsoft België en commercieel verantwoordelijk voor de kmo-sector, is de Rising Star award voor ConXioN meer dan terecht: “Zoals de naam het zegt, is ConXioN de rijzende ster aan het kmo-firmament. Het bedrijf is voor mij echt een voorbeeld van een ICT-speler die de cloudtechnologie de voorbije jaren volledig heeft omarmd. Het is niet louter een reseller, maar ontwikkelt ook producten op basis van de Microsoft-technologie en fungeert tevens als hosting partner via ons Azure cloudplatform. ConXioN slaagt er ook in om de typische souplesse en flexibiliteit van een kmo te combineren met een serviceaanbod dat helemaal niet hoeft onder te doen voor de grotere spelers in de markt. Integendeel. Maar het is ook een tof team dat de typische familiesfeer van een kmo heeft weten te bewaren.”

Chris Debyser, Managing Director en oprichter van ConXioN, en zijn medewerkers zijn erg tevreden met deze onderscheiding: “Het is een erkenning voor ons werk en een bevestiging dat we met onze aanpak op de goede weg zitten. Het is ook een bekroning voor de investeringen in onze medewerkers. Wij besteden veel aandacht aan training en opleiding, precies omdat dat zo essentieel is voor het opbouwen van de nodige competentie en expertise. Want daar ligt ook net de sleutel voor de meerwaarde die wij onze klanten kunnen bieden. Deze award is voor ons een echt schouderklopje en vooral ook een signaal om het in de toekomst nog beter te doen.”