ICT-bedrijf De Volder NV voortaan deel van ConXioN

ConXioN zit niet stil. We blijven steeds zoeken naar nieuwe manieren om ons aanbod te verbeteren en onze klanten beter bij te staan. We zijn dan ook trots om de overname van de B2B-activiteiten van De Volder NV uit Dendermonde te mogen aankondigen. Naast ons hoofdkantoor in Deerlijk en het ConXioN Experience Center in Waregem, opereert ConXioN voortaan dus ook vanuit Oost-Vlaanderen.

Grotere fysieke voetafdruk

ConXioN startte 25 jaar geleden als ICT-dienstverlener voor West-Vlaamse kmo’s. Ondertussen tellen we meer dan 100 werknemers en zijn we actief in West- en Oost-Vlaanderen, maar ook ver daarbuiten. Met de overname van de B2B-activiteiten van De Volder, ook een gevestigde waarde in het ICT-landschap, verwerven we ons eerste Oost-Vlaamse kantoor en vergroten we zo onze fysieke voetafdruk in Vlaanderen. Daarnaast verwelkomen we ook zes nieuwe collega’s!

De tekst gaat verder onder de afbeelding.

Bredere en betere dienstverlening

ConXioN en De Volder zijn geen onbekenden van elkaar. ‘Veel klanten van De Volder kennen ConXioN al omdat wij reeds jarenlang ondersteunden in het aanbod, hoofdzakelijk op vlak van clouddiensten. Voor die klanten zal er dus niets veranderen, buiten dat ze nu kunnen rekenen op een nog breder aanbod en meer dan 100 experts. Ook onze klanten zullen hiervan kunnen genieten. Daarnaast zullen onze Oost-Vlaamse klanten voortaan kunnen geholpen worden vanuit een uitvalsbasis dichterbij huis‘, zo vertelt onze CEO Chris Debyser.

‘Immer besser’

In september 2020 nam ConXioN ook al Gi.Ko Office Solutions uit Kruisem over, waardoor wij ons portfolio uitbreidden met de nodige diensten en producten voor managed printing, managed document services en een betere documentflow in je organisatie. De overname van De Volder NV is een volgende stap in het groeiverhaal. Na een grote stijging in zowel aantal werknemers als omzet in het uitdagende coronajaar 2020, mikt CEO Chris Debyser ook dit en volgend jaar op een sterke groei: ‘We willen het immer besser doen. In periodes waarin werknemers afwisselend thuis en op kantoor werken, merken we dat de nood aan en vraag naar ICT-diensten blijven stijgen. We hebben de expertise in huis om klanten daarin te ondersteunen. Door te blijven groeien kunnen we dat ook proactief en future proof doen.’

Lees hier het volledige persbericht.