Soenen Hendrik: innovatieve service en support dankzij Mixed Reality en HoloLens

Soenen Hendrik uit Izegem is een internationale speler op vlak van machinebouw. Om hun bedrijfsprocessen, sales, service en support naar klanten te optimaliseren en verbeteren, gingen ze bij ConXioN langs voor inspiratie en concrete hulp rond innovatieve technologische oplossingen.  ConXioN hielp de machinebouwer met het implementeren van een HoloLens-systeem voor Mixed Reality, waarbij de werkelijke realiteit wordt vermengd met een virtuele.

De aanpak: hooginnovatieve technologische toepassing via Mixed Reality, Microsoft Dynamics 365 en Microsoft HoloLens

Via de Microsoft HoloLens, de mixed reality-technologie van Microsoft voor bedrijven, zien klanten van de Belgische machinefabrikant Soenen Hendrik de hoogtechnologische installaties nu vooraf, tijdens en in after support lévensecht in hun eigen bedrijf. Niet alleen stijgen de salesresultaten, maar ook worden klanten beter begeleid voor en na de verkoop, vanop afstand en interactief.

De outcomes: hooginnovatieve speler helpt klanten met nieuwste technologie. Sales en Support zijn geoptimaliseerd

Bekijk in deze aflevering van Z-Impact hoe klanten dankzij Mixed Reality worden ondersteund in hun aankoopproces en bij de implementatie van hun machines. Hendrik Soenen ontwikkelt zelf de Mixed Reality-applicaties dankzij Microsoft Dynamics 365 én ondersteunt andere bedrijven om Microsoft HoloLens te kunnen inzetten.